loading...
بهترین ها
آخرین ارسال های انجمن
admins بازدید : 120 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

گلایه خداداد عزیزی از پژمان جمشیدی

خداداد عزیزی که با بازی نقش 30 ثانیه ای خودش در فیلم سینمایی «خوابم می آد» ساخته رضا عطاران آن موقع سر و صدای زیادی به پا کرد و خیلی مورد توجه قرار گرفت، به بهانه پخش سریال «پژمان» گفت‌وگویی خواندنی با «جام جم» داشته و همراه با گلایه ضمنی از پخش این سریال، با بیان این‌ نکته که بازیگر خوبی نیست و ترجیح می دهد نقش خودش را بازی کند؛ گفته است: همین نقش خداداد عزیزی که مردم دوستش دارند، به خاطر همین لطف و محبت مردم، به نظرم لایق جایزه اسکار است!

admins بازدید : 106 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

احمدی نژاد در آخرین گفت و گوی زنده تلویزیونی خود با مردم گفت: یک خانه قدیمی که 175 متر کل زمین آن است در نارمک داریم. این خانه قدیمی را با وامی که از صندوق نهاد ریاست جمهوری و برخی آشنایان گرفتیم یک ساختمان چهارطبقه ساختیم تا با بچه ها با هم زندگی کنیم.

منبع باشگاه خبرنگاران

admins بازدید : 94 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

همزمان با سالروز ضربت‌ خوردن مولاي متقيان، حضرت امیرالمؤمنین علي عليه السلام، بخشی از دیوار مسجد کوفه ترک خورد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، شیعه آنلاین نوشت: اخبار رسيده از شهر کوفه در نزديکي نجف أشرف حاکي از آن است که همزمان با سالروز ضربت‌ خوردن مولاي متقيان، حضرت امیرالمؤمنین علي عليه السلام، بخشی از دیوار مسجد کوفه ترک خورد.
 گفتني است بر اساس روايت هاي موجود، ترک خوردن ديوار مسجد کوفه همزمان با سالروز ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام،‌ از نشانه‌های آخرالزمان و ظهور حضرت وليعصر أرواحنا فداه به شمار مي رود.
 به ادامه ی مطلب برید

admins بازدید : 105 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در پي حمله گسترده سايبري گروه هکري quds freedom، این گروه تآکید کرده است این حمله را از چند روز پیش آغاز کرده و در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه 2 آگوست که مصادف با روز قدس خواهد بود این حملات را به اوج خواهد رساند.


به گزارش گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری طوی نیوز، گروه هکری Qods Freedom» در جدیدترین اقدام خود به مناسبت روز جهانی قدس 2013، در اقدامی بینظیر به سايت‌هاي وابسته به رژيم صهيونيستي حمله سایبری کرده‌ است.

بنا بر اين گزارش؛ حمله سايبري عليه سايت‌هاي اسرائيلي با شعار "ضدصهیونیستی" باعث اختلال گسترده در سایتهای دولتی، دانشگاهی و شخصی شد.

در پي حمله گسترده سايبري گروه هکري quds freedom، این گروه تآکید کرده است این حمله را از چند روز پیش آغاز کرده و در روزهاي پنجشنبه و جمعه 2 آگوست که مصادف با روز قدس خواهد بود این حملات را به اوج خواهد رساند.

اعضاي اين گروه هکري نتيجه حمله به سايت‌هاي اسرائيلي را اينگونه عنوان کرده‌اند که با هک کردن شمار زیادی از سایتهای دولتی خبرگزاریها، بانکها، مراکز دانشگاهی، حسابهای فیس بوکی به حمایت از مردم مظلوم فلسطینی خواهد شتافت.

گروه هکری Qods Freedom که در زمینه حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کند در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است: همانگونه که قبلا اعلام کرده بودیم حملات خود را به مناسبت روز قدس به اوج رساندیم. و در همین راستا سایت های پربازدید 


به ادامه ی مطلب بروید

admins بازدید : 68 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)
وزارت اطلاعات در طول هشت سال گذشته دستاوردهای فراوانی در مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است که به امنیت پایدار کشور کمک شایان و قابل توجهی کرده است.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران مهمترین دستگاه امنیتی و حفاظتی نظام محسوب می‌شود که مسئولیت اصلی مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی را چه در داخل و چه در خارج و همچنین مبارزه با تمام ناامنی‌ها و تهدیدات ممکن علیه ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد.

به گزارش سراج24،وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از بدو تاسیس خود تا به امروز دوره‌های گوناگونی را از سر گذرانده است اما 8 سال گذشته و به ویژه در حوزه مقابله با تهدیدات امنیتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران این وزارتخانه توانمندی‌های ویژه‌ای را از خود نشان داده است. این نوشتار گذری است بر برخی از مهمترین دستاوردهای این وزارتخانه‌ در طول 8 سال گذشته که سربازان گمنام صاحب الزمان (عج) به آن نائل آمده‌اند.
به ادامه ی مطلب برید

تعداد صفحات : 6

درباره ما
مدیرای این سایت فعلا مشغول درس اند و به طور مرتب نمی تونن سایت رو اپ کنن،به خاطر این کار معذرت می خوایم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 314
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 303
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 120
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 662
  • بازدید ماه : 550
  • بازدید سال : 6,957
  • بازدید کلی : 112,833