loading...
بهترین ها
آخرین ارسال های انجمن
admins بازدید : 132 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

متن آهنگ علی زیبایی ( تکتا ) بنام بی فایده

هیچکی شبیه تو دنیامو دوست نداشت

بعد از تو هیچکسی رو من اثر نذاشت

هیچکس شبیه من تو عشق جا نزد

هیچکس به تو مثل غم پشت پا نزد

بودن کنار من چیزی برات نداشت

هیچ فرقیخنده هات با گریه هات نداشت

هر روز پیش من کوچیک میشدی

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

اما بازم بهم نزدیک میشدی

“بی فایدس که بگم برگرد

شدی همه دار و ندارش

تازه یه بد بختی همینه

که خیلی خوش بختی کنارش”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

گریه میکردی و میگزشتم از غمت

حالا با چشم خیس دارم میبینمت

با اون که بعد من ویرونه هات و ساخت

کمتر تو رو شنید اما تو رو شناخت

با خنده زل زدیم تو چشم های هم

انگار شما ها رو ساختن برای هم

“بی فایدس که بگم برگرد

شدی همه دار و ندارش

تازه یه بد بختی همینه

که خیلی خوش بختی کنارش”(دو بار

  دانلود با كيفيت 320

دانلود با كيفيت 128



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدیرای این سایت فعلا مشغول درس اند و به طور مرتب نمی تونن سایت رو اپ کنن،به خاطر این کار معذرت می خوایم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 314
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 303
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 305
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 642
  • بازدید ماه : 1,740
  • بازدید سال : 8,147
  • بازدید کلی : 114,023